مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 19:302023-07-02سياسي

بازرسی از 849 رأس دام زنده عید سعید قربان در استان مرکزی


معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان مرکزی گفت: 849 راس دام زنده در روز عید سعید قربان با مشارکت بازرسان اداره کل دامپزشکی این استان نظارت و بازرسی پیش از کشتار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیروس سلمان نژاد بعدازظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران استان مرکزی در اراک، اظهارکرد: بازرسی بهداشتی دام های زنده روز عید قربان در راستای حفظ سلامت مصرف کنندگان و تأمین بهداشت عمومی توسط 39 گروه ثابت و سیار متشکل از 67 نفر بازرس بهداشتی گوشت و ناظر شرعی انجام شد.

وی ادامه داد: این گروه ها از ساعت 6 صبح تا 14 روز عید قربان با استقرار در مکان های از پیش تعیین شده از جمله ادارات دامپزشکی شهرستان ها، کشتارگاه های دام، میادین دام، مؤسسه معلولین، سالمندان، اداره بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی، همشهریان را در انتخاب دام سالم و نظارت بر کشتار و بازرسی بهداشتی و شرعی گوشت یاری کردند.

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان مرکزی خاطرنشان کرد: 696 لاشه دام در مکان های تعیین شده، کشتار و لاشه این دام ها توسط این گروه ها بازرسی شد که تعداد یک لاشه گوسفند ضبط، 10 لاشه اصلاح و تعداد 251 عدد کبد، ریه و کلیه ضبط و از چرخه مصرف انسانی خارج شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازرسی از 849 رأس دام زنده عید سعید قربان در استان مرکزی

بازرسی از 849 رأس دام زنده عید سعید قربان در استان مرکزی